Deittisivustot käy kuumana!

Mä olen liittyny useemmalle deittailusivustoille, enkä ole käynyt niillä pitkään aikaan. Ei ole yksinkertaisesti kiinnostanut treffailu tai seurustelu muutaman viimekertaisten suoraansanottuna kusipää poikaystävien takia. Mulla käy aina sellainen tuuri, että pinta on kaunis ja sisältö läpimätä, mutta takaisin asiaan. Mulle oli tullut muutamiakymmeniä viestejä eri sivustoilla. Kuvattomiin en koskaan vastaa ja kuvalliset käyn läpi. Tällä kertaa laitoin viestiä myös ihmisille, jotka ulkonäöllisesti ei ole niinkään oikein mun tyylisiä. Katsotaan miten suhteet onnistuu jos keskittyy pääasiassa sisimpään. Ulkonäöllä on kuitenkin ainakin minulle väliä, joten kyllä sitäkin katson. Vastasin 13/28 viestiin ja nyt odottelen vastauksia. Viestejä oli tullut mm: Lappeenrannasta, Kouvolasta, Mikkelistä, Lahdesta ja Helsingistä. Näin viestit kun olen lukenut, niin parhaim,malta vaikuttaa eräs 22- vuotias lakia opiskeleva kundi Helsingistä. Hyvännäköinen ja vaikuttaa todella mukavalta. Aina tosin pitää muistaa, että profiilin takana saattaa olla joku ihan toinen ihminen kuin kuva ja profiili antaa ymmärtää. Saattaa treffeillä tulla vastaan joku 50 vuotias mies.

Ihmeellisintä oli, että vain joku 6/28 viestistä oli keski-ikäisiltä ja sitäkin vanhemmilta miehiltä. Yksi viesti oli esimerkiksi tälläinen. ''Moikka olen 44v mies maalta. Minua kiihottaisi katsoa kun kävelisit vaimoni mekko päällä ja korkokengät jalassa orjanani minun luonani. Minulla on paljon seksileluja ja voidaan puuhata kaikenlaista mukavaa. Laita viestiä jos innostuit.'' Joo innostaa todella paljon. Todellä ällöttäviä ja sairaita jotkut ihmiset kaikkine fantasioineen. Mun mielestä saisi pitää fantasiat fantasioinaan, eikä ruveta ehdottelemaan tollaisia itseään 26-vuotta nuoremmille kundeille . Mitä mieltä te ootte tälläsistä ehottelijoista? Melko oksettavaa eikö vain?

Ehkä ei kannattaisi pitää tälläisiä kuvia deittisivustoilla?

Kommentit

  1. MÄ seurustelen viiskymppisen miehen kanssa! OK, en itse oo 18vee, mutta en vaihtais tätä miestä kehenkään! Hän on vaan niin ihana ihminen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en mä ikää paheksu, vaan sitä, että kyseisen viestin lähettäjällä on VAIMO.

      Poista
  2. Miksi "kuvia"? Musta tuossa on vain yksi kuva...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?