Something to eat!

Pääasiäisateria ei mennykkää ihan halutulla tavalla. Eilen ei ehtinyt käymään kaupassa ja ABC:llä ei ollut kaikkia tarvittavia aineksia haluamaan ateriaan. Lohta ei esimerkiksi ollut kuin suikaleina, graavilohena jne.... Päätimme sitten siirtää lohen ja pashan tulevalle viikolle kun normaalit ruokakaupat on auki ja teimme kanaa, kotitekoisia kermaperunoita sekä jäätelöä hedelmillä. Tosi hyvää ruokaa tämäkin oli. Äitien tekemä ruoka maistuu aina hyvälle.

Tänään olen ollut koko päivän luonnollisen näköisenä. Ei meikkiä ja hiuksia en edes harjannut. Oli kiire lähtö ''aamulla'', eli tuossa joskus 16:00 aikoihin. Yöllä mä olin ihan sekasin kaikista kelloista ja ajoista. Säikähin ku katoin kelloa joskus 02:45 ja seuraavana kun katoin kelloa se oli 04:20. Sitten Facebookin kautta sain tietää, että olemme kesäajassa. Kesä on siis entistä lähempänä. Ylihuomenna lähden hakemaan Brandonia Helsingistä. Pääsee pentu omaan kotiin.


Kommentit

  1. Ruokakuppa :D hyviä kirjotusvirheitä taas, mutta niitähän nyt sattuu kaikille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä viel luin tekstin läpi enne ku julkasin :D

      Poista
  2. No mä kyl kävin abcl ja sie oli vaikka minkälaista lohta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti ja iskä ei löytäny oikeenlaista. Niiku sellasta mitä myyää mm: Prisman kalatiskillä, kalakaupoissa jne...

      Poista
  3. Miksette käyneet aiemmin normaalissa kaupassa tekemässä ruokaostoksia vaan abc:llä? :D Mä kävin jo keskiviikkona vaikka kaupat olikin ihmisiä täynnä, niin sai ruokaostokset tehtyä, eikä tarvinnu lähtee mihinkää abc:lle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päätettiin perjantaina, että tehdään lohta ja tollasta. Mun perhees ei oo koskaa suunniteltu valmiiks mitä ruokaa minäkin päivänä ;D

      Poista
  4. VAA KAKS PALAA PUNAJUURTA ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hädin tuskin jaksoin tuota annosta syyä. Sen verra paljo ruokaa :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?