Kevät tulee, linnut laulaa & elämä on ihanaa ♥

Ihanaa kun päivät on alkanu taas tulla pidemmiksi ja aurinko paistaa lämpimästi. Pari hassua lämpöastettakin on jo päivisin. Mä aina piristyn ihan älyttömästi kun aurinko alkaa paistamaan, ilmat kirkastuu ja lumet sulaa. Mä en ole koskaan pitänyt talvesta. Suomessa voisi minun mielestä olla kolme vuodenaikaa kevät, kesä ja syksy. Talvi on todella masentavaa ja talvisin ei voi tehdä oikein mitään mistä pidän. Jumitan vain kotona, kavereilla, shoppailemassa tai clubeilla. Kesäisin vietän suurimman osan päivästäni ulkona. Rakastan rannoilla käymiustä, picknikkejä, grillausta, kaikissa markkinoissa ja toreilla järjestettäviä kirpputoreja jne... Kesäiset matkat ovat myös jotain niin ihanaa ystävien kanssa. Tärkein reissu on totta kai Helsinki Pride, jossa olen käynyt jo monen vuoden ajan.  Ekaa kertaa muistaakseni 14- vuotiaana. Muutin blogini taustaa vaaleammaksi kuin se oli. Mitä pidätte? Omasta mielestäni se liian kirkas pinkki alkoi näyttää lapselliselta, joten vaihdon taustan tuollaiseksi hennoksi.

Mulla on iskeny myös joku tosi outo sairaus. Mä oon lähes tulkoon vaan siivonnu mun asuntoa viimesen kolmen päivän ajan. Järjestellyt hyllyjä, pessyt kaappien ovia, pyyhkinyt pölyjä, pessyt peilit, imuroinu, luutunnu, tampannut matot ja vaikka mitä. Eihän tää muuten outoa olisi, mutta kun mä en yleensä koskaan siivoa. Kai se koiran saapuminen muutaman päivän päästä on saanut mut siivoamaan. Kaikki sähköjohot, pienet esineet jne... olen asetellut mahdollisimman hyvin pois koiran uloittuvilta. Kauheeta jos Brandon menis järsimään johtoja ja saisi sähköiskun. Vielä pitää väkertää koiralle oma peti ja kaikki onkin valmiina. Sisustustakin olen vaihtanut. Mulle on tullut uusi tietokonepöytä sekä toukokuussa tulee uusi sohva ja tv-taso. Värimaailma on musta,valkoinen sekä hopea. Keittiössä on noiden värien lisäksi myös pinkkiä.

Kommentit

  1. Nyt mie sain sinusta vähä kevätsiivous-energiaa, tarpeeseen tuli,kiitos kiitos!:)

    VastaaPoista
  2. Laita kuvia kodista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan kunhan sen sohvan saan. Nyt on hiukan tyhjän näköistä kun sänky on eri kohdassa ja tossa on iso tyhjä kohta ;D

      Poista
  3. Muista varata vanhoja pyyhkeitä ja lehtiä. Pentukoira pissii aika usein.
    Onnea uudesta perheenjäsenestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Ja on varattu jo parin viikon ilmaisjakelut tonne kaappiin ja muutama etelä-saimaa ;D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?