Ihanaa pääsiäistä kaikille ♥

Ihanaa pääsiäistä teille kaikille lukijoilleni. Mä en itse ole koskaan mitenkään pääsiäistä viettänyt. Pikkuisena lapsena kävin aina virpomassa, mutta se on jäänyt sinne lapsuuteen. Sunnuntaina tosin äiti kokkaa ihanan juhlavamman aterian. Luvassa on ainakin uunilohta ja jotain ihanaa jälkkäriä. Reseptiin kuuluu ainakin lohta sekä sitä ihanaa Creme Bonjouria. Jälkkäriksi voisi tehdä elämän ensimmäistä kertaa pashaa. Mä en oo koskaan edes maistanut pashaa, mutta se on kuulemma herkullista.

Kyllästyin pitkiin takahiuksiin ja tänään annoin äidille sakset ja äiti sai leikata hiukset takantakin lyhyeksi. Nyt mulla on toiselta sivulta ja takanta lyhyet hiukset sekä edestä ja toiselta sivulta pitemmät. Nyt kun oon laihtunu, niin mielestäni kasvonpiirteet tulevat paremmin esiin lyhyemmässä mallissa. Kokonaan lyhyitä hiuksia en voisi ikimaailmassa kuvitella itselläni. Ei sovi mun tyyliin. Vähän rokkia ja jotain spesiaalia pitää hiuksissa mun mielestä olla. Hiustenvärjäystä on sitten luvassa ensi viikolla. Todella kulunut ja haalistunut tämä tummanruskea väri. En ole varma laitanko jotain raitaa vai laitanko ihan jonkun perus mustan värin. Sen näkee sitten ensi viikolla.

Kertokaa mitä teidän pääsiäiseen kuuluu. Kenen kanssa vietätte pääsiäisen? Mitä te teette? Mitä te syötee? Vielä kerran oikein ihanaa pääsiäistä kaikille!


Tänään oli ihanan kirkas ja lämmin päivä
Iskä rämpi puolen metrin lumihangessa keräämässä äidille pajunoksia

Kommentit

  1. Itsehän virvon ja saan palkaksi munaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain tänä pääsiäisenä munaa ihan ilman virpomista >;D

      Poista
    2. Aww :3 hyvä sulle~

      Poista
    3. Moikka Petri! Blogiasi on kiva lukea <3 Hiukset sopivat sulle tosi hyvin. Värjää ne kiiltävän mustaksi ja laita joku kiva hiustatuointikuvio lyhyelle sivulle. Tässä olisi joitakin esimerkkejä: http://www.articlesweb.org/beauty/hair-tatoo

      Mukavaa Pääsiäistä sinulle ja perheellesi! Laitathan koirastasi kuvia blogiisi sitten, kun Brandon tulee sulle <3

      Poista
    4. Kiitos paljon. Tuota hiustatuointia en ole nyt ainakaan kyllä ottamassa.

      Ihanaa pääsiäistä sinnekkin ja kuvia tulee =)

      Poista
  2. Jos oikolukisit joskus tekstis. Ei tulis virheet ihan takantaa sit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä yleensä luen ne, mutta aina ei ehi ;/

      Poista
  3. Meillä mennään mökille, siellä on kaikkea hyvää, esimerkiksi porkkanakakku, rahkapiirakkaa, ja kaikkea muuta hvää pashaa en ole itsekään maistanut ja kuulemma todella hyvää.
    Mie ite meen yleensä pilkille, siis jos on hyvä keli ja jää sallii. Siiten on tietenkin pääsiäismunia.
    Vietämme pääsiäisen usein perheen kesken ja kivaa on joka vuosi ollut.
    Sä asut lappeenrannassa? Miun täti asuu myös ja ite asutaa aika lähellä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään mökkeilystä vain kesäsin. Mökkeilyyn mun mielestä kuuluu grillaaminen, uiminen jne... Pilkillä ois kiva joku kerta käyä en oo käyny vuosiin. Tosin mä en halua tappaa niitä kaloja :D

      Joo Lappeenrannassa asun =)

      Poista
  4. Ite oon kotona pääsiäisen, mutta käyn myös paljon sukulaisilla ja nään kavereita, ku on niin monta vapaapäivää eikä oo kaupat auki jne. Syön ainaki mämmiä ja munia ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?