Älylliset älynväläykset vailla älyä!

Kuten otsikosta voi päätellä, niin nyt tulee taas niin ''älyllinen'' postaus kuin olla ja voi. Mä saan yöllä kaikkia ihan mahtavia aivopieruja, jotka melko suuri osa ottaa liian vakavissaan. Yleensä jakelen näitä yksityisessä profiilissani facebookissa, mutta nyt ajattelin jakaa näitä täällä blogissani koko Suomen iloksi.

Mä nimittäin tajusin vähän aikaa sitten, että mulla on ihan oma biologinenkello. Ja ei, tää ei tarkota vauvakuumetta sun muita. Mä en tiedä yhtään mistä se johtuu, mutta aina kun mulla on jotain tärkeää menoa, niin herään ilman herätyskelloa juuri oikeaan aikaan. Olin sitten nukkunut tunnin, kaksi tai kaksitoista. Esimerkiksi tänään mun piti olla valmiina lähtemään kotonta jo 09:30. Mä kävin nukkumaan vasta joskus 06:00-07:00 aikoihin. Hereillä mun piti olla kello 09:00, jolloin olin herätyskellon laittanut soimaan. Mä kuitenkin heräsin jo 08:50 aikoihin ennen herätyskellon soittoa. Mulle käy aina näin kun on joku tärkeä meno, tapaaminen tai matka. Mä en oo ite keksiny tälle mitää älyllistä selitystä, joten joku teistä voisi ehkä mulle sellaisen yrittää antaa!

Sitten tärkeämpiin asioihin. Mä pääsen todennäköisesti töihin Lappeenrannassa erääseen kauneushoitolaan ja mä olen ihan innoissani. Olen yhteishaussa hakenut neljään eri kauneusalaan liittyvään koulutukseen. Parturi-kampaajaksi Lappeenrantaan ja Vantaalle sekä kosmetologikoulutukseen Imatralle sekä Porvooseen. Tosi mahtavaa päästä näkemään millaista tää työ on, että en taas valitse alaa, joka ei sitten kiinnostakkaan. Ei käy sitten samaa kuin tuon vaatetusalan kanssa.

Laitan taas pitkästä aikaa kuvaa blogi tilastosta tähän. Oon tosi ylpee miten oon saanu luotua blogin, jota ihmiset tykkää käydä lukemassa. Kiitos teille kaikille rakkaille lukijoille. Ilman teitä blogin kirjoittaminen ei olisi ollenkaan sama asia. Ulosanti olisi paljon heikompaa ja motivaatiotakaan tuskin näin paljon kuin mitä minulla on. Mä oon todella koukussa bloggaamiseen ja päivittäin vastailen pitkin päivää teidän lukijoiden kommenttiin milloin milläkin mobiililaitteella. Kiitos vielä kerran teille kaikille lukijoille. Olette todella ihania!




Kommentit

  1. Sana, jota hait on "vuorokausirytmi". Biologinen kello tarkoittaa juurikin tuota otollista lapsentekoaikaa :-D.

    Kysymys; kerroit vain vähän aikaa sitten, ettet aio enää opiskella koulussa. Miksi siis hait kouluun? (Ihan hyvä, että hait, en minä sitä, mutta ihmettelen näitä sun ristiriitaisia lausahduksia.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tarkoita vuorokausirytmiä. Googlasin sen, eikä se ollut se.

      No silloin olin niin täynnä sitä vaatetusalaa, että ei mikään kiinnostanut. Nyt olen pari kuukautta ''levännyt'' ja hain taas kouluihin =)

      Poista
    2. Kirjoitit 14.3:
      "Sen oon jo päättäny, että yrittäjyyskoulutus on ainut koulutus, jonka ihan koulussa käyn."
      Laskujeni mukaan tuosta ei nyt ihan paria kuukautta ole :-D. Mutt kuten sanoin, hyvä että päätit tämän(kin) asian toisin.

      Poista
    3. Saattaa ollakkin. Yritän nimittäin ensisijaisesti oppisopimuspaikkaa. Ammattikoulu olisi hyvä vaihtoehto jos siellä ei olisi matikkaa, fysikkaa jne.. Pelkästään ammattiin opiskelua =)

      Poista
    4. Matematiikkaa yms. tarvitaan monessa ammatissa... Esim. mun ammatissa päivittäin pitää laskea hintoja, menekkiä jne. Ja myös oppisopimuskoulutukseen kuuluu / sisältyy teoriaosuus, jossa on juurikin matematiikkaa.
      Sun pitää nyt vain hyväksyä se, että et tule pääsemään helpolla ja mitään tekemättä elämässä eteenpäin :-). Pitää opiskella, ja jopa herätä aamuisin siitä biologisesta kellosta välittämättä.

      Poista
    5. No onneks mulle riittää, että pääsen just ja just läpi kurssista ;D
      Turhia aineita mulle tuollaset. Tosin kun olin ammattikoulussa, niin en edes opiskellut matikkaa. Suunnilleen nukuin tunneilla ja kursseista tuli 2.

      Poista
  2. Huometa! Hih, täällä kanssa herättiin biologiseen kelloon ja kolmanteen "torkku" herätyskelloon..! :D Mutta jos tiedän että on jotain kivaa menoa tai sitten ihan pakko herätä tiettyyn aikaan, niin herään myös ajallaan ilman herätyksiä! Yleensähän olen tyylikkäästi myöhässä aina! :D Tsemppiä koulutukseen, hienoa että olet löytänyt alasi! Olet tosi mielenkiintonen ja persoonallinen tyyppi! Ihanaa kevättä Princess!<3 -NormaJeane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tollai mäki herään ku on johonkin kouluun tai muuhun tuollaiseen meno ;D

      Kiitos paljon kehuista ja aurinkoista kevättä sinnekkin <3

      Poista
  3. Mäki monesti herään just jotaki 10-20 min aikasemmin herätyskellon soimista jos on joku tärkeä tapaaminen :D Uskoisin, et sille on joku psykologinen selitys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti on. Musta tää on hyvä juttu. Ei ainakaan koskaan myöhästy ;D

      Poista
  4. tarkoittanet biologinen kello -> SISÄINEN kello ;)... Minutkin sisäinen kello herättää yleensä 5-10 minuuttia ennen oikean kellon soittoa:)

    VastaaPoista
  5. Sun alitajunnasta se herääminen tulee. Jos mietit sitä menoa päivällä, heräät kyllä automaattisesti koska se meno ja herääminen on koko ajan sun alitajunnassa. Niin ne päivän huoletkin uniin tulee.
    Toisilla alitajuntaan menee helpommin juttuja kuin toisilla. Mulla itselläni menee todella hankalasti, tosin nukun niin huonosti että herään kuitenkin ajoissa :D

    VastaaPoista
  6. http://fuck-yeah-emilia.blogspot.fi/2013/02/sinustako-kosmetologi.html Ootko lukenut tämän ? :)

    VastaaPoista
  7. Julkaisetkohan tämän komentin kun olet uusimmassa postauksestasi poistanut kommentointimahdollisuuden?

    Hieman hämmästelen - haluat siis nyt Ibizalle vaikka koira on tulossa jonka takia et lähtenyt Espanjaan, haluatko avata tilannetta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska tuo on vain ilmoituspostaus. Koiran voi ottaa mukaan ulkomaille. Tuo reissu on vasta joskus parin kuukauden kuluttua, jos sen nyt siis voitan.

      Poista
    2. Ja matkan kesto tosiaan 5 päivää =)

      Poista
  8. Biologinen kello EI ole yhdyssana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla on omat biologiset kellot, joten mulla voi olla omat sanatkin :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?