Siivouspäivä ♥

Tänään oli kunnon siivouspäivä. Palkkasin kaverini mun kanssa siivoamaan mun luokse. On sitten ulkomailta kivempi palata puhtaaseen kotiin. Siivous oli todella perusteellinen. Ensin kerättiin kaikki turhat tavarat ja roskat pois. Mä oon todella sotkunen tapaus ja roskia tulikin kolme kassillista. Pääasiassa kosmetiikkatuotteiden tyhjiä pakkauksia ja tupakka-askeja. Sitten imuroitiin joka nurkka ja rakonen, jonka jälkeen pestiin lattiat perinteisellä Tolulla. Lattianpesun jälkeen otettiin vielä esiin H2O-höyrypesurimoppi, jolla käytiin vielä lattiat läpi. Ja kyllä tuo moppi on ostos-tv:stä. Lattioiden jälkeen siirryttiin keittiöön, jossa pestiin jääkaappi, pöydät, uuni ja hella. Keittiön jälkeen oli vielä vuorossa wc, jossa pesimme kaiken lattiasta kattoon kaakeleita myöten. Ihan lopuksi kaikki ikkunat auki ja tuuletusta. Nyt voin sanoa asuntoni kiiltävän kirkkaudesta.

Huomenna ajattelin tehdä pitkästä aikaa kunnon ruokapostauksen. Suunnittelin kokkaavani America Chiliä perinteisellä reseptillä. Lihan tilalle tosin vaihdan kanan, koska en pidä porsaasta tai naudasta. Viettäkää ihana ilta kaikki lukijani!

Luokkakaverini piirtämä kuva minusta!


Kommentit

  1. Voisitko kertoa tarkemmin sun näyttelijähaaveista jossain postauksessa? Itsekin kun haaveilen näyttelijän urasta. Haluatko Suomeen vai Hollywoodiin vai minne näyttelemään? Mitä teet näyttelijänurasi eteen? Käytkö jossain kurssilla tms.? Millaisissa leffoissa/sarjoissa näyttelisit mieluiten? Käytkö paljon koekuvauksissa? Jos käyt niin miten pääset niihin tai mistä aina tiiät missä on koekuvauksia? Kiitos paljon jo etukäteen mikäli jaksat vastailla! Tsemppiä urallesi ja elämääsi! t. Kaisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin näytellä jossain saippuasarjassa Suomessa. Ulkomaille ei ole kiinnostusta lähteä näyttelemään. Tällä hetkellä tosin olen keskittynyt miettimään ensin, että minkä alan koulutuksen haluan opiskella. Vaatetusalaa kokeilin, mutta se ei ollutkaan sitä, mitä haluan. Koekuvauksia ja vapaita paikkoja löytyy googlettamalla, mol.fi:n sivuilta sekä facebookista Castbook- nimiseltä sivulta. Haluan näytellä, koska pidän ihmisten viihdyttämisestä ja kaikesta luovasta.

      Poista
    2. Vaatetusala ei ollut sitä mitä halusit? Lopetitko opiskelut?

      Olen sitä mieltä että jos ei tykkää jostain alasta, niin kannattaa lopettaa. Serkkuni teki samoin.

      Poista
    3. Ei ollut mun juttu. Tammikuussa eropaperin kirjoitin. Eniten hyötyä koulussa oli siitä, että opintopisteitä keertyi =)

      Jos ei kiinnosta yhtään, niin ei ole mitään järkeä jatkaa. Se on myös mun mielipide ;)

      Poista
  2. Oletko ajatellut hakemista teatterikorkeakouluun?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?