Rentoutumista monella tapaa ♥

Viimeiset pari päivää on mennyt ihan vain rentoutuessa eri tavoilla ja alotankin keskiviikosta. Keskiviikkona kävin päivällä shoppailemassa ja ''muutamalla'' ystäväni Kristan kanssa.  Alet on nyt ihan lopuillaan. Kaikki alennustuotteet maksoivat tällä hetkellä 1-6e. Siis ihan mielettömän halpaa. Itse ostin mustan ja punaisen topin, vartalotuoksua, graffiti arts- kynsilakkaa sekä huulirasvoja. Jossain vaiheessa Kristan piti lähteä ja pääsin pitkästä aikaa mukavaan puuhaan, eli treffeille. Olen päättänyt karistaa vanhat pölyt pois ja siirtyä eteenpäin.

Keskiviikkoiltana menin siis treffeille erään todella komean ulkomaalaisen miehen kanssa. Hän ei osannut ollenkaan suomea. Olin yllättynyt omista englanninkielen taidoistani. Ymmärsin kaiken mitä hän puhui ja päinvastoin. Hän vei minut syömään ja myöhemmin clubille. Herrasmiehenä hän tarjosi kaiken, vaikka tarjouduin kyllä maksamaan oman osuuteni. Aijon tavata kyseisen kundin vielä ainakin pariin kertaan ja katsoa tuleeko tästä mitään.

Torstain nukuin kokonaan ohi. Heräsin joskus illalla 22:00 aikoihin. En tiedä mikä mut sai nukkumaan, mutta siirrytään siis perjantaihin. Perjantaina menin ystäväni Dianan kanssa Lappeenrannan Kylpylään. Tarkoitus oli mennä hierontaan, solariumiin, porealtaaseen ja vielä kerran hierontaan. Kaikki meni hyvin, paitsi solariumia heillä ei ollut valitettavasti enää. Meinasin nukahtaa noihin hierontoihin ja poreallas oli todella rentouttava. minä en tykkää ollenkaan saunasta, mutta höyrysauna on ihan eri asia. Siellä ei ole niin ahdistavan kuuma. Sielläkin siis kävin rentoutumassa ihanassa mentholin tuoksussa. Oleilimme noin neljä tuntia tuolla kylpylässä, mutta sitten yllätti nälkä ja oli aika lähteä. Menimme Teerenpeliin syömään kana-vuohenjuusto sulamit & mustikkamulet. Päätimme vielä herkutella lisää ja haimme Magnum jäätelöt. Voin sanoa, että on ihana fiilis kaiken tämän rentoutumisen jälkeen. Joskus kannattaa varata itselleen paljon aikaa ja hemmotella itseään.

Olen ollut koko viikon ajan lähes meikittömänä!


Kommentit

  1. Oi aivan ihanan kuuloinen hiihtolomaviikko <3 Välillä vaan tarvitsee tuollaisen rentoutumispaketin; nukkua pitkään (vaikka koko päivän!), syödä ravintoloissa, herkutella, shoppailla, käydä kylpylässä... Mulla lomaan on nyt tasan viikko ja odotan sitä innolla :)

    Kylpylöistä tuli mieleen, että ootko käynyt Flamingossa? Mäkään en yhtään tykkää perinteisestä saunasta, mutta Flamingon erilaiset, ei niin kuumat, saunat on aivan ihania ja rentouttavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiihtolomaa mulla ei ole, mutta ihana viikko on ollut <3 ;D

      Flamingossa olen joskus käynyt silloin kun se juuri avattiin. Muistaakseni avajaisviikolla kävin siellä. Tosi kiva paikka se on. Mä tykkään höyrysaunasta sen takia, että se ei ole niin kuuma ja siellä on kostea ilma. Nuo normaalit saunat on sellasia ahistavan kuumia ja kuivia. Siksi en tykkää niissä käydä.

      Pidä hauskaa lomallasi <3

      Poista
  2. Olipa letkeä ja positiivinen postaus, mutta yhteen asiaan on pakko takertua: "Hän ei osannut ollenkaan englantia. Olin yllättynyt omista englanninkielen taidoistani. Ymmärsin kaiken mitä hän puhui ja päinvastoin." Mitä ihmettä mahdat tällä tarkoittaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkottaako petri että ymmärsi kaiken mitä tämä jätkä sanoi ja jätkä ymmärsi kaiken mitä petri sanoi. Vai?

      Poista
    2. Korjasin kirjoitusvirheen =)

      Ja tuo tarkoittaa, että olin yllättynyt omista kielitaidoistani. Viimeeksi puhuin englantia vuosi sitten kun asuin siellä Espanjassa. Tosin ei kerran opittu asia kulumalla katoa!

      Poista
  3. Kiva, että olet ollut lähes meikittä, joskus täällä kehoitinkin olemaan ni iho saa hengittää :) mä kävin akupunktiossa, oletko koskaan käynyt? Siinäkin rentoutuu ja lähtee kehon kuona-aineet liikenteeseen plus auttaa lihasjumeihin pidempi aikaisesti kuin hieronta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo vaa jaksanu laittautuu mitekää ihmeellisesti. Akupunktioo oon aatellu joskus kokeilla, mutta ei oo nyt mitekää ajankohtasta =)

      Poista
  4. ootpa söpö ilman meikkiä! :)

    VastaaPoista
  5. Teerenpeli on hyvä paikka! :) Tietääkö se mies että oot oikeasti poika? Ihanaa kyllä kuulla et treffit suju hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään Teerenpelistä. Saa olla rauhassa, laadukkaita oman panimon juomia, hyvää ruokaa ja kaikenlisäksi tunnelmallinen paikka.

      Ja sori vaan, mutta toi oli todella idioottimainen kysymys. Musta ihan selkeesti näkee ja kuulee kumpaa sukupuolta olen. Treffit sujui tosi hyvin =)

      Poista
  6. OOt söpömpi ilman kovaa meikkiä! =) Sopii sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla ei oo koskaan kovaa meikkiä. Jos mulla jotain on, niin nykyisin mineraalipuuteria, jonka vuoksi ei tarvitse edes meikkivoidetta, aurinkopuuteria, vähän ripsaria sinertäviä silmiä korostamaan. Kulmakynää käytän kun olen menossa bilettämään.

      Poista
  7. Oliko hyvät drinkit toteemissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Toteemissa en drinkkejä juonu. Siellä kävin Kristan kanssa muutamalla. Se uutuus mangoshotti oli kyllä hyvää. Kannattaa testata. En ollu koskaa aikasemmi Toteemissa käyny, niin halusin käyä kattoo paikan. Perus baari, eikä mitekää kummonen. Sillo tällö siel voi käyä alottelemassa iltaa, mutta kyllä GM, Teerenpeli ja Ilona on ne mun paikat =)

      Poista
    2. Pakko huomauttaa, että se mangoshotti ei ole millään muotoa uutuus. Koska sitä on viimeset puoli vuotta sieltä saanut.

      Poista
    3. Okei... Noh mä en oo koskaa siel käyny ja kyltissä luki ''uutuus - mangoshotti'' ;D

      Poista
    4. Sanot 4.2 näin:

      Alkoholin olen ajatellut pistää syrjään joksikin aikaa. Alkohlista en ole koskaan niinkään oikeastaan välittänyt.

      Oliko se muutama ja mangoshotti muuta kuin alkoholia?

      Poista
    5. Sanoin vähäksi aikaa. Eikö 5päivää ole vähän aikaan? Hah no ei. Mieli muuttui, eikä pari drinkkiä silloin tällöin mitään haittaa ;D

      Poista
    6. Hei, minkälainen paikka se toteemi on? :) Olen monesti kävellyt ohi siintä ja ajatellu, että tuolla pitäisi käydä. Oliko siellä minkä ikäisiä ihmisiä? Ja oliko paikka semmoinen, että siellä on kaupugin kaikki ojanpohjalla pyörineet alkoholistit vai ihan kaikenlaisia ihimisiä?:)

      Poista
    7. Se on vähän sellanen ns. ''räkälä''. Siellä käy vähän kaikenikäistä porukkaa. Pääasiassa teinejä ja keski-ikäsiä ukkoja halpojen juomien perässä. Ihan ok paikka alkuillasta, mutta loppuillasta en varmaan sinne uskaltautuisi mennä :D

      Poista
  8. Arvostan tosi korkeelle, että pystyt nauttimaan relaamisesta ihan normiympyröissä vaikka keikkakiertuettakin ois ollut tarjolla. Arvomaailmasi vaikuttaa olevan ihailtavalla mallilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh keikkakiertueilla ei oo ollenkaan retoutumista. Joutuu valvomaan pitkälle yöhön, täytyy esiintyä jne... Jokasella on oma arvomaailmansa, eikä kenenkään pidä halventaa toisen arvomaailmaa =)

      Poista
  9. Miten pystyt nukkumaan ilta 22 saakka? Onko sulla joku väsyttävä lääkitys? Vai miten tuollainen nukkuminen on ylipäänsä mahdollista. Ei onnistuisi ikina itseltäni. Väsyneenäkin viikonloppuisin korkeintaan 1-2 tunnin tirsat päivällä. Muuten nukun öisin.

    terv. Ikäisesi meneväinen nuori neiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella hyvin. Joillakin on hyvät unenlahjat ja toisilla ei. Itse en voi nukkua päiväunia, koska kun nukun, niin nukun useita tunteja kerralla. Mulla on myös unirytmi milloin millainen. Joskus käyn nukkumaan 9 aikaa aamulla ja herään illalla. Joskus käyn nukkumaan iltapäivällä ja herään aamuyöllä. Joskus jää taas yöunet kokonaan ottamatta. Riippuu menoista tuo nukkumiseni.

      Minulla ei ole mitään lääkitystä, koska en tarvitse sellaisia. Olen kaikin puolin terve edelleen =)

      Poista
    2. entä se polvivamma?

      Poista
    3. En luettele sitä sairaudeksi ja olen sen kanssa tottunut jo elämään. Silloin tällöin kipua siinä (varsinkin keikkojen ja biletyksen jälkeen), joten se ei enää elämääni vaikuta. Mulla on reilusti yliliikkuvat nivelet, jonka vuoksi tuo syntyi polven lähdettyä useasti sijoiltaan.

      Poista
  10. Kuulostaa mukavalt, kelpais mulleki vähä rentoutuu tolleen 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Aivan ihana välillä tyhjentää koko pää ja elää vain siinä hetkessä.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?