Perjantai ilman alkoholia!

Ilman alkoholia ei voi pitää hauskaa, alkoholi kuuluu viikonloppuun... Ei kyllä pidä paikkaansa. Yleensä tähän aikaan perjantaista mennään baariin, mutta minä tulin ennemmin kirjoittelemaan teille kuulumisiani uisoen kuvien kera, joissa olen vaihteeksi meikitön. Mulla on ollu tänään oikein ihana päivä ihan ilman alkoholia, enkä kärsi aamulla!

Heräsin joskus puolenpäivän aikoihin. Tänään päätin antaa ihon taas levätä ja jätin meikkivoiteen sun muut purnukat rauhaan wc:n kaappiin. Hiukset nopeasti vedin suoristusraudalla ja tupeerasin. Sitten olinkin jo auton kyydissä suuntana kirpparit. Tällä kertaa en tehnyt paljon löytöjä, mutta nämä löytöni ovat sitäkin ihanammat. Löysin ihanan tekonahkatakin sekä luonnonvalkoisen paidan. Paidassa on niittejä, jotka sopivat tyyliini. Hintaa näille ihanuuksille tuli yhteensä 5,80e. Niittiongelmanikin ratkesi. Ystävälläni Mimmillä on iso kasa niittejä, joita hän lahjoittaa minulle. Ensiviikolla siis farkkutakin tuunausta. Tuunaan samalla myös muutamat farkut.

Kirppikseltä suuntasin kokkaamaan. Tein tänään pitkästä aikaa ruokaa ihan itse. Hiukan yli tunnin kuluttua lautasella oli iso kasa herkullista kanalasagnea. Pidän enemmän lasagnetesta, mutta nyt oli aika vaihtelulle. Söin niin paljon, että oli ihan pakko käydä vähäksi aikaa ruokalevolle sohvalle Talent USA:n pariin. Olin aikaisemmin päivällä sopinut ystäväni Idan kanssa, että teemme jotain ilman alkoholia. Päädyimme loppujen lopuksi R-Kioskille.

R-Kioskilla selasimme kaikki leffat läpi ja lopulta vuokrasimme Zombie- leffan. Kaikki ei tosi sujunut ihan niin kuin piti. Kun laitoimme leffan pyörimään, niin leffa oli väärä. Ei auttanut muu kuin laittaa Idan kihlattu menemään pyörällä R-Kioskille. Koko elokuvaa ei loppujen lopuksi löytynyt, niinpä piti valita toinen elokuva puhelimen ja yotubesta löytyvien trailereiden avulla. Päädyimme paranormaaliin kauhuelokuvaan The Apparition. Pidin leffasta tosi paljon. Olen aina rakastanut paranormaaleita elokuvia. Esimerkiksi Paranormal Activity- leffat ovat kaikki todella ihania.





Kommentit

  1. Jätkähän on laihtunut oikein näkyvästi!
    Ja tuo tumma väri sopii hiuksiisi huomattavan paljon paremmin kuin se vaalea luuhake.
    Näytät oikein hyvältä.
    Eikun samaan tyyliin vaan eteenpäin! ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tumma sopii mulle paremmin kuin vaalea. Sen tiedän itsekkin, mutta aina välillä haluan blondata hiukset ;D

      Kiitos kehuista <3

      Poista
  2. petri, darling, luen blogiasi säännöllisesti, vaikutat hauskalta persoonalta. mutta kerro uteliaalle: mikä on horoskooppimerkkisi?

    VastaaPoista
  3. Näytät tosi hyvältä nykyään! :)

    VastaaPoista
  4. Voi vitsi. Kirjotin tosi hienon kommentin puhelimella, painoin nappia ja kaikki katos.

    No kuitenkin, mun tarina lukijana on tämä. Kuulin negatiivista kommenttia tästä blogista ja susta. No totta kai mun oli pakko käydä kyttäämässä täällä, et kuka tätä kirjottaa.

    No aluks olin vähä epäluulonen. Mut sit tajusin, et vähä sä oot mieletön tyyppi. Nyt meikä voi sanoo ettet sä oikeesti oo niin 'paha' ku ne väittää.

    Mut mä en vaan tajua sitä viittaan nyt suomi24, et miten ihmiset jaksaa jauhaa jostain jota ei varmaan koskaan nähny edes todellisuudessa. Puhua niinku naapurin Larista tai Liisasta. Todellisuudessa taustat ja muu on loppujen lopuksi auki. Sitä mieltä mä oon, et pakkoko on tulla tänne vahtaamaan, jos se on pakko linkittää johonki keskustelupalstalle arvosteltavaksi. Ja jos itellä on hyvä olla ja on se oma elämä niin ei tartte arvostella muita ja stalkkeroida mitä se nyt on tehny, jotta vois taas vähän arvostella lisää.

    mun puolesta jokanen saa arvostella niin paljon ku haluaa omassa päässään tai kaverille, mut itehä siinä voi kattoo peiliin ja miettiä mitä mä täällä teen jos mun on pakko lietsoo jotai negatiivista.

    Nyt asiaan mä oon ollu pitkään sitä mieltä et viikoloput ilman alkoholia rakkaiden kanssa on ihania, koska niistä muistaa sit jotain :D ja seuraava päivä on mieletön ku herää fressinä. En nyt oo mikää absolutisti, mut kuitenki.

    Toi asu oli hieno ja tää uus ulkoasu on ihan siisti :)
    Sain tän kommentin kuulostamaan hirveeltä saarnalta ja nyt lopuksi yritin väsätä jotain postaukseen liittyvää
    T. Seena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei. Kauhea työ hukkaan. Kiva kun jaksoit kirjoittaa uudestaan =)

      Tosi moni mun lukijoista on tullu sillä tavalla, että kuullut kaikkea negatiivista ja tullut itse katsomaan ja sitten päätyykin blogini lukijaksi.

      Ei niistä Suomi24 tyypeistä kannata välittää. Ne on jotain ei omaa elämää omistavia stalkkereita, jotka keksivät ihan mistä vaan kaikkea hullua. Luulevat itse olevan täydellisiä.

      Välillä on hyvä olla ilman alkoholia. Hauskaa tosiaan voi pitää ilman alkoholia. Kumpa kaikki ihmiset ymmärtäis tämän.

      Kiva kun tykkäät uudesta ulkoasusta =)

      Ihanaa tulevaa kevättä/loppu talvea sinulle <3

      Poista
  5. Toi leffa on ihan perseestä, yks huonoimmista minkä oon kattonu:/ sinne meni rahat hukkaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh kaikki ei voi tykätä kaikesta. Itse pidin siitä ja suosittelen katsomaan =)

      Poista
  6. Oi, sinäkin pidät paranormaali leffoista! Ei ois uskonu, coool :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi ei ois uskonu? ;D

      Mun lemppari leffat on paranormaalia kauhua, vampyyri kauhu sekä kauhuleffat joissa nuoret menee johonki bilettämää, matkalle jne.. ja sit joku psykopaatti alkaa vainoamaan ja silppuamaan niitä :D

      Poista
  7. ooo, oot laihtunu ihan hirrrveeen paljon! Hyvä Petri!

    VastaaPoista
  8. Heii ihana postaus! Sä näytät niin hyvälle ja selkeästi pesäero Jollakseen tekee sulle hyvää :) (anteeksi nyt vaan kun suoraan sanon.)
    Itse näin ekan kauhuleffan 5-vuotiaana, se oli Dracula-elokuva jossa pääosissa legendaarinen Bela Lucosi. Jos jostain kirjastosta tms. löydät, niin suosittelen. Bela Lucosi oli aika herkku aikoinaan <3

    Oikein ihanaa kevään odotusta ja paljon tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista <3

      Mä en noista vanhoista leffoista oikein välitä, mutta voisihan sen katsoa. Jospa vaikka tulisikin ''poikkeus sääntöön''

      Poista
  9. Ciaooo, oot selvästi laihtunu, motivoi itseäniki:) Plus halusin vielä sanoa, että tosi kiva kun kirjotat tänne niin useasti, mua ärsyttää ainakin ihan tajuttomasti kun suurimmassa osassa mun seuraamista blogeista tulee postausta pari kertaa kuukaudessa...
    Hyvää lopputalvea ja kevättä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva jos pystyn muita ihmisiä motivoimaan laihduttamisessa. Pidät vaan mielihalut kurissa ja mielen tyynenä, niin kyllä ne kilot karisee.

      Pyrin kirjoittamaan lähes päivittäin. Välillä ihmettelen mistä mä kaikki mun aiheet repäsen ;DD

      Poista
  10. Höh, oot sitten vikassa kuvassa mennyt muokkaamaan kasvojasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli pakko. En julkase koskaan kuvia, joissa näkyy mun kauheet mustat silmänaluset :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?