Haaste Marianne Kalliolta!

Sain joulukuussa tälläisen haasteen Marianne Kalliolta kiitos!

Tässä tulee haasteen säännöt: 

1. Kiitä haasteen antajaa 
2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle  
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta 
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi



Valitettavasti en voi ketään haastaa. Kaikki joille haasteen olisin antanut ovat jo tehneet sen, mutta tässä on nämä kahdeksan satunnaista asiaa minusta ja lopussa kaksi suosikkikuvaa itsestäni.
 
1. Rakastan shoppailemista alennusmyynneissä. Silloin saa hamstrattua kaikkea ihanaa, paljon ja halpaan hintaan. Monesti lähtee matkaan monta kassillista kaikkea ihanaa.

2. En ole tyytyväinen ulkonäkööni. Haluan kiinteytyä ja siihen rupean panostamaan nyt tulevana keväänä. Lisäksi haluan huuliini lisää täytettä ja toisessa kädessä on meneillään tatuointiprojekti.

3. Maailmassa luopuisin viimeisenä rakkaista ihmisistäni, jotka ovat perhe ja ystävät.

4. Vihaan maailmassa yli kaiken väkivaltaa ja rasismia. Ihonväri, seksuaalisuus jne.. eivät muuta ihmistä mitenkään, eikä ihmisiä voi luokitella sen mukaan. Väkivalta taas tuhoaa maailman jonain päivänä.

5. Minulla on kaksi mottoa. Toinen on uskonnollinen ''Tee muille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.'' ja toinen on ''Greatest love of all is learn to love yourself. If you dont love yourself, you can't love anybody else!'' Minun mielessä tuossa ei ole mitään itserakasta kuten jotkut minulle ovat sanoneet. Jokaisen ihmisen täytyy oppia rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin on mitään lisäämättä ja mitään pois ottamatta.

6. Minun pitäisi oppia maltillisuutta. Olen liian ''kaikki heti tänne nyt''- ihminen.

7. Monet ihmiset ovat saaneet internetin välityksellä aivan vääränlaisen kuvan millainen minä olen.

8. Luen kuutta eri blogia, jotka ovat: transseksuaali ja vapaapainija Jessican Forsake Fashion Dolls, hiusaiheinen HEMPPAWELII, syvällisempi blogi Johtaja Joni Virtanen, Marianne Kallion Superblondi, Pikachun The Gay Diary Of Pikachu sekä huippusuosittu blogi, jota olen pitkään jo lukenut, eli Oprin

Ps: Avasin taas jälleen blogikirppiksen, jossa myynnissä vaatteita sekä asusteita.



Kommentit

  1. Keep goin Petri :)

    VastaaPoista
  2. Ja mites toi kohta viis... Rakastat itseäsi mitään poistamatta ja LISÄÄMÄTTÄ... Ööh "haluan huulitäytettä ja perseimplantit ym." eiks oo hieman ristiriitaista????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakastan itseäni juuri tälläisenä kuin olen. Silti jokaisella ihmisellä on parantamisen varaa jossain. En kyllä myöskään pääpainotteisesti tarkoita tuossa ulkoista olemusta, koska se on ihan sivuseikka.

      Jos on sisältä mätä, niin ulkokuorella ei ole mitään väliä!

      Poista
  3. luetko klipsiworld-blogia?

    VastaaPoista
  4. Kiinteytys ei sitten edelleenkään toimi pelkillä kalorikikkailuilla.

    Paitsi jos haluaa olla ns. "laiha läski". Suosittelen 7.1.alkavaa Jutta G:n laihdutusohjelmaa telkassa. Voit saada vähän perspektiiviä jos olisit kerrankin valmis ottamaan oppia muiden tekemisistä ja virheistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en koskaan katso muita kuin Suurinta Pudottajaa, jota katsoessa kavereiden kanssa herkutellaan ;D

      Poista
    2. Siinähän sitä kivasti kiinteytyykin.

      Poista
    3. Hahhah ;D
      Mua aina vaa naurattaa kavereiden kans ku ne kuntoilee ja me mässätää ;D

      Poista
  5. Miks ihmeessä et vastannu mun kommenttiin, jossa kysyn, tiedätkö mitä on suomenruotsalaisuus? :D En tarkottanu sitä mitenkään loukkaavana tms, oot aika herkkänahkainen jos tuollasesta vedät herneen nenään. Joka tapauksessa, Ruotsissa asuvat suomalaiset _eivät_ ole suomenruotsalaisia, vaan ruotsinsuomalaisia, eli suomalaistaustaisia maahanmuuttajia. Suomenruotsalaisia ovat Suomessa asuvat _suomalaiset jotka puhuvat äidinkielenään ruotsia_, ei esim. Suomessa asuvat ruotsalaiset maahanmuuttajat. Tässä sinulle tämän päivän tietopommi! Anteeks jos loukkaannut tästäkin, ei toki tarvitse julkaista silloin. Pääasia et sain edes vähän sivistettyä sua =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruotsinkieltä äidinkielenä puhuvia syntyperältään suomalaisia asukkaita = suomenruotsalaiset.

      Edellistä kommenttia en julkaissut, koska siinä oli jotain Tukiaisiin liittyvää, enkä julkaise enää siihen aiheeseen liittyviä kommentteja.

      Poista
  6. Luin äsken sun kaikki postaukset läpi ja sä vaikutat ihanalta tyypiltä!:) Tästä tuli mun lemppariblogi!!<3

    VastaaPoista
  7. "Jokaisen ihmisen täytyy oppia rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin on mitään lisäämättä ja mitään pois ottamatta."
    Haluat silti saada painoa pois ja ottaa huulitäytteet ja peppuimplantit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama kysymys tuli jo aikaisemmin, johon vastasin:

      Rakastan itseäni juuri tälläisenä kuin olen. Silti jokaisella ihmisellä on parantamisen varaa jossain. En kyllä myöskään pääpainotteisesti tarkoita tuossa ulkoista olemusta, koska se on ihan sivuseikka.

      Jos on sisältä mätä, niin ulkokuorella ei ole mitään väliä!

      Poista
    2. Mitä tarkoitat että jokaisella ihmisellä on parantamisen varaa jossakin? Eikö pitänyt rakastaa itseään juuri sellaisena kuin on mitään lisäämättä ja mitään pois ottamatta?
      Mun mielestä tuo vaan kertoo ettet pidä itsestäsi sellaisena mitä olet ja haluat parannella ulkomuotoasi, että muut pitäisivät sinusta enemmän ja että itsekin pitäisit itsestäsi enemmän.

      Poista
    3. Mä en oo koskaan välittäny mitä muut musta niinkään ajattelee. Tärkeämpää mun mielestä on, että itse pitää itsestään. Ja kuten sanoin, niin en tällä hetkellä pidä itsestäni täysin ulkonäöllisesti. Henkisesti olen juuri sellainen kuin haluankin olla.

      Poista
  8. kivaa kun otit taas normi kommentoinnin käyttöön! muutenkin oon ihan koukuttunut sun blogiin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kahden vaiheilla ja äänestys päätti tuloksen ja kommentointi siirtyi taas tänne. Tosin olen ottanut entistä kovemman kommenttien tarkistuslinjan käyttöön, että tästä ei tule enää mitään tappelu keskustelupalstaa.

      Ja kiva kun tykkäät blogistani <3

      Poista
  9. löysin sun blogin vasta tänään, ja luin alusta loppuun! ihan huippu blogi varsinki ku uskallat olla just sitä mitä ite haluut. :)
    Sanna-karoliina.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkien pitäisi uskaltaa olla juuri sitä mitä haluaa <3
      Ja kiitos todella paljon kehuista!

      Poista
  10. Pyyh Petri mä oon lukenu tätä sun blogii siitä asti kun tää oli candy shop ja sä olit sillon niin söpö. Aattelin sillon et suhun ois varmaa kiva tutustuu. Nyt tuntuu että oot menny semmoseks itseriittoseks ja vähä inhottavaksi ja harmittaa kamalasti. :( Sanot että tykkäät siitä mitä oot henkisesti mutta viisas ihminen tavoittelee aina henkistä kasvua ja sitä miten tulla paremmaks ihmiseks. Mulla on oikeesti paha mieli. No tsemii kuitenki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen mitä olen, enkä ole syntynyt miellyttääkseni muita. Jos miettii mitä muut ajattelevat tekemisistäsi ja ajatuksistasi, niin kuoleman rajalla huomaat tuhlanneesi elämäsi tyhjään.
      Tsemiä sullekkin =)

      Poista
    2. Mut jos kuoleman rajalla huomaa olleensa ilkee ja inhottava nii voi sit vähä harmittaa. Samas maailmas tässä muiden kanssa kuitenki eletään joten pakko on muitaki ajatella ja siks vähä miettii mitä tekee ja sanoo.

      Poista
    3. Heiii sama täällä! Olit aluks söpö pien japsiernu, meinasin jo ihastuu. :c

      Poista
    4. Hyi elä muistuta... Ihan kauheen näkönen olin ;D

      Poista
  11. En osaa muuta sanoa kuin että OLET IHANA! Maailmassa pitäisi olla paljon enemmän sinun kaltaisia ihmisiä, tuotte väriä harmaaseen massaan. Elämä olisi kuolettavan tylsää ilman teitä tajunnanräjäyttäjiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos paljon ja kiva jos olen räjäyttänyt tajuntasi ;) <3

      Poista
  12. Todella kiva että olet ottanut tämän vanha kommentti systeemin käyttöön. Mukavaa päivää Petri!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät. Roskakommentit ovat vähentyneet huomattavsti mm: sanasuojauksen päälle laitettuani. 2/10 ovat roskakommentteja.

      Poista
  13. Pakko udella että mistä olet noin ihanat kengät löytänyt? :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?