Las Palmas ♥ Part 5

Ensi viikonloppuna on karnevaalit, joita olen odottanut koko ajan täällä ollessani. Kävin tänään ostamassa jättimäiset mustat enkelinsiivet sekä sähkönsinisen naamion, joka sopii uusiin sähkönsinisiin kiiloihini. Suomessa naamio ja siivet olisi maksaneet lähelle 50e, mutta Canarian hinnoilla hintaa tuli 7,40e. Sovitin tänään asukokonaisuuttani ja olen täysin ihastunut asuuni. Käyn vielä ostamassa sähkönsinistä kasvomaalia, niin saan huuleni vielä siniseksi. Karnevaalit kestävät yli kolme viikkoa ja uusi asuntoni on juuri pääjuhlapaikan vieressä, joka tarkoittaa, että en tule viikkoon nukkumaan kunnolla. Ihmiset jaksavat bilettää ja mellastaa karnevaaleilla koko yön aamuun asti joka päivä. Mahdollisuus on nukkua niin hyvin kuin pystyn tai biletän itse mukana. Todennäköisesti tuo toinen vaihtoehto tulee toteutumaan minun luonteeni mukaan. Kuvia tulette saamaan paljon karnevaaleista ja etenkin minusta!

Kommentit

  1. Mahdollisuus on, että nukun niin hyvin kuin pystyn tai biletän itse mukana. Todennäköisesti ensimmäinen vaihtoehto tulee toteutumaan minun luonteeni mukaan. <-- eli aiot nukkua? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iha samaa ihmettelin! Vaan oisko tullu Petrille ajatus-/kirjoitusvirhe... :O

      Poista
  2. Mitäs sun vanhemmat tykkää, jos sä biletät koko viikon, kun ne tulee vartavasten lomalle tutustuakseen poikansa nykyiseen eloon? Eiks ne tullu eilen ja sun piti esitellä niille Las Palmasia? Niin, vai alottiks ne nyt sen vuorotteluvapaan jäädäkseen myös sinne? Sillonhan yks bileviikko sinne tai tänne ei niin kauheesti kait haittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh biletys on osa mun nykyistä eloa ja sitä ei ole koskaan voinut mun osalta estää ;))
      Tänne tulee jäädäkseen niin pitkään kuin minä itsekkin. Vanhempani ovat todella ihania ja olen todella kiitollinen, että he ovat toteuttaneet ja autteneet haaveideni toteutumisessa niin hyvin kuin vain pystyy. He ovat auttaneet minua mm: malli- ja näyttelijäjutuissa, tänne Las Palmasiin muutossa jne...

      Poista
    2. Ja tietysti vanhempani kiertävät mukanani katselemassa samalla kaupunki sekä karnevaalivilskettä. Kaikkihan nmyt tietää, että kun on viikon kestävät karnevaalit, niin koko kaupunki ei nuku koko viikkoon!

      Poista
  3. Mites karnevaalit meni? Pitikö vanhemmat juhlista?

    VastaaPoista
  4. Petri, Petri missä viipyy kuvat karnevaaleista, sinusta ja vanhemmistasi Las Palmasin humussa iloisesti juhlimassa? Niitä täällä -30 asteen (lähes) pakkasissa kateellisina odotellaan. Päästä meidät jo jännityksestä! Please!!

    VastaaPoista
  5. Kuvia! Luulis sulla nyt jo se joku kamera olevan kun sun vanhempaskin on siellä!!! :)

    VastaaPoista
  6. laita petri kuvia paljon niitä kaivataan!

    VastaaPoista
  7. itse veikkaan että a) kamera unohtui kotiin, mutta vanhemmat ostivat uuden mikä hävisi b) mistä meni muistikortti rikki c) kuvat vain katosivat =)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?