Las Palmas ♥ Part 4

En ole pariin päivään käynyt blogia päivittämässä, koska netti on pätkinyt todella pajon, eikä välillä toimi ollenkaan. Tänään pääsin nyt taas pitkästä aikaa päivittelemään menoani maailmalla. Ensin haluan huomauttaa, että kävijä laskuri on ylittänyt 200 000 käyntiä, joka on aivan mahtavaa. Kiitos kaikki rakkaat lukijat, jotka aktiivisesti blogiani luette.

Tämä viikko on hujahtanut todella nopeasti ja kohta on jo taas viikonloppu. Aika menee todella nopeasti. Olen täällä siis jo muutaman viikon nyt ollut. Vapaa-aikani olen käyttänyt kaupunkiin tutustumiseen. En paljon turistialueella halua pyöriä, joten olen tutustunut enemmin paikallisten alueisiin. Niille on muutamia kilometrejä rannalta, mutta onneksi taksit täällä ovat edullisia. Niillä olen aika paljon huristellut eri paikkoihin. Ensi viikon viikonloppuna pääsen kiertelemään saarta vanhempieni kanssa. He ovat tulossa tänne ensi viikon keskiviikkona. En ole heitä nähnyt pariin viikkoon ja ikävä jo on. Minulla on todella hyvät suhteet vanhempiini ja he ovat aina tukeneet minua tekemisissäni, kuten tännekkin muuton kanssa. Äiti ja Isä ovat mm: tukeneet minua rahallisesti ja hankkineet minulle asunnon. Itse teen ensiviikolla oman osani ja esittelen heille ihanaa Las Palmasin parhaimmat ravintolat, shoppailu paikat sekä kauneimmat alueet. Täällä on yksi trooppinen puisto, jota on kehuttu Kanariansaarten kauneimaksi alueeksi.

Kommentit

  1. Pidä hauskaa ;D iske sieltä joku kuuma paikallinen! Ja lähetä mulle postikortti! Hahaa

    VastaaPoista
  2. Et paljon turisti alueella halua pyöriä, mutta joudut kuitenkin kun siellähän niitä on ja turisteille koko paikka on väännetty. Mikään ei ole normaalin näköistä "viidakkomaista" eikä paikallista. Itse en paikasta pitänyt yhtään kun siellä kävin viime vuonna. Mun mielestä aika tylsä paikka, eikä paljon näytettävää.
    Onneks ens viikol lähdetään perheen kanssa Afrikkaan. Siellä on mielestäni enemmän nähtävää ja kulttuuria.

    VastaaPoista
  3. Kulttuurista en ole paljon kiinnostunut, mutta nähtävää täältä löytyy mm: vanhakaupunki, dyynit, trooppisia alueita kauniine puistoinee ym... Se on vain matkailijasta kiinni lähteä nähtävyyksiä katselemaan. Itse en tosin ole lomamatkalla vaan töissä täällä.

    VastaaPoista
  4. Vau, kuulostaa ihanalle! En malta odottaa kuvia. Sulla on muuten tosi pirtee ja ihana blogi, mutta voisitko kiinnittää enemmän huomiota kirjoitusvirheisiin? Silloin lukeminen olisi paljon sujuvampaa, eikä virheiden korjaamiseen mene edes kovin paljon aikaa. :)

    VastaaPoista
  5. Psst, näädät on ne jotka sun blogia lukevat, ihan doksi vaan :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi1. kannattas ottaa faktat haltuu ennenku tuut tänne pätee.
    http://www.iltalehti.fi/matkailu/matkakohteet/EUROOPPA/laspalmas.shtml

    VastaaPoista
  7. Mulle tulee aina vaan hyvä mieli kun luen tätä sun blogiasi. Olisipa sitä itsekin siellä auringon alla =) Terveisiä pakkas-Suomesta!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?